FAQ

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn gratis.
Wat is de verzendtijd?

Bij verzending naar Nederland geldt: op werkdagen voor 22.00 uur besteld is altijd dezelfde dag nog verzonden en de volgende dag* gratis thuisbezorgd.**

Bij verzending naar België geldt: op werkdagen voor 22.00 uur besteld is altijd dezelfde dag nog verzonden en binnen 2 werkdagen* gratis thuisbezorgd.**

Bij verzendingen naar Frankrijk geldt: op werkdagen voor 22.00 uur besteld is altijd dezelfde dag nog verzonden en binnen 2-5 werkdagen* gratis thuisbezorgd.**

Bij verzendingen naar Duitsland geldt: op werkdagen voor 22.00 uur besteld is altijd dezelfde dag nog verzonden en binnen 2-5 werkdagen* gratis thuisbezorgd.**

* LETOP! Tenzij anders vermeld op de productpagina.

** LET OP! DPD levert niet op zondag en maandag. Wij zijn geheel afhankelijk van de levertijden van de vervoerders, soms kunnen er vertragingen voorkomen. We hopen op je begrip hiervoor.

Naar welke landen verzenden jullie?
We verzenden naar Nederland, België, Frankrijk en Duitsland
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Al onze orders worden verstuurd met DPD. Je ontvangt direct als je bestelling verzonden is een track & trace waarmee je je pakketje kunt volgen.

Gerecyclede dozen

We hergebruiken de dozen die wij in ons magazijn ontvangen om hun levensduur te verlengen en zo de milieu-impact van onze verzendingen te verkleinen
Ontvang ik een track & trace?
Je kunt altijd kijken waar je pakketje zich bevindt aan de hand van de door ons mee gestuurde Track & Trace code.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Om je bestelling zo snel mogelijk te leveren, hebben we het bestelproces gedeeltelijk geautomatiseerd. Daarom is het helaas niet mogelijk om je order te annuleren of wijzigen.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Niet tevreden met je aankoop? Lees hier alles over retourneren.

Betalen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je betaalt je online bestelling bij ons veilig via:

- iDeal

- Creditcard

- Paypal

- Apple pay

- Google Pay

- Shopify pay

- Sofort

- Klarna

Alle prijzen in de webshop zijn inclusief BTW.

Zodra we je betaling hebben ontvangen, verwerken we de bestelling en ontvang je een orderbevestiging.

Retouren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd.

Wel zijn er enkele voorwaarden:

- Geretourneerde artikelen moeten in oorspronkelijke ongebruikte staat zijn;

- De goederen moeten in staat zijn om opnieuw te worden verkocht door Loftique.com;

- Gebruik, indien mogelijk, de originele verpakking om de goederen te retourneren;

- Voeg de originele meegestuurde pakbon toe bij je retour (of als je deze kwijt bent een briefje toe met je naam en het ordernummer). Anders kunnen we je retour niet verwerken;

- Na ontvangst van de geretourneerde goederen door Loftique.com wordt de bestelling geannuleerd. Het aankoopbedrag wordt binnen 14 dagen na annulering teruggestort op de rekening waarmee de oorspronkelijke betaling is gedaan.

De volgende goederen zijn uitdrukkelijk uitgesloten van het recht op teruggave:

- Goederen besteld voor zakelijke projecten;

- Op maat gemaakte goederen;

- Speciaal bestelde en / of aangepaste goederen.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Wil je je bestelling retourneren? Meld je retour dan aan door een mail te sturen naar info@loftique.com en vermeld je naam, ordernummer en de reden waarom je je bestelling wilt retourneren. Zo kunnen we je retour zo spoedig mogelijk afhandelen en heb je zo snel mogelijk het aankoopbedrag terug.

Let op! Alleen als je je bestelling eerst aanmeld kunnen we je retour verwerken.

Wat zijn de retourkosten?
Retourneren is gratis.

Ruilen

Kan ik mijn bestelling ruilen?
Als je een aankoop wil ruilen voor een maat groter, kleiner of voor een andere kleur, kun je een nieuwe bestelling plaatsen en de oude bestelling retour sturen. Het aankoopbedrag van je eerste aankoop zal binnen 14 werkdagen na ontvangst van je retour weer op je rekening staan. Op deze manier heb je je nieuwe bestelling het snelst binnen. Kijk hierboven voor de retourvoorwaarden.

Mijn bestelling

Hoe wordt mijn salontafel geleverd?

Onze salontafels en salontafel sets worden geleverd als een eenvoudig bouwpakket. Een handleiding is altijd bijgevoegd. Evenals al het materiaal dat je nodig hebt om de tafel(s) in elkaar te zetten.

LET OP! Zodra de salontafel of een set is opgebouwd is de tafel of de set niet meer te retourneren. Controleer vooraf altijd de maatvoering, zodat je zeker weet dat de tafel past in jouw interieur. Op deze manier voorkomen we samen onnodige en kostbare retouren.

Van welk materiaal is mijn salontafel gemaakt?

The New Yorker, The Berliner en The Parisian salontafels zijn gemaakt van hout fineer. Fineer is een dunne laag hout dat op plaatmateriaal wordt aangebracht. Omdat fineer echt hout is, is het niet van massief hout te onderscheiden. Perfect wanneer je wel de uitstraling (stoer, robuust) van hout wenst, maar niet de nadelen (kromtrekken, kleine scheurtjes).

The Stockholmer is gemaakt van eikenhout (poten) met MDF (tafelblad).

Al onze bladen worden behandeld met een coating zodat je tafel zo lang mogelijk ring- en krasvrij blijft. De tafels zijn bestand tot temperaturen tot ongeveer 80 graden, heel handig dus bij thee en koffie! Een helemaal krasvrij blad is jammer genoeg niet mogelijk, daarom raden we aan alsnog altijd onderzetters te gebruiken.

LET OP! Zorg ervoor dat je je salontafel niet tegen een verwarming of airconditioning plaatst.

Hoe onderhoud ik het tafelblad het beste?

Al onze salontafels zijn eenvoudig schoon te maken met lauw water en eventueel een zeer milde zeep.

LET OP! Op een zwart blad zie je meer stof en krasjes dan op andere kleuren bladen. Vind je dat een groot probleem, dan kun je beter geen salontafel met een zwart houten blad kopen. Metaal of kunststof is sterker en zal dan beter aan je wensen voldoen.

Er is een probleem met mijn bestelling. Wat kan ik doen?
Neem contact met ons op via info@loftique.com en we zullen proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Wat zoek je?